Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

fredag 24. juli 2009

Ailo - nevøen min!

Den 9. februar 2007 ble jeg tante til verdens herligste gutt, og jeg kan love dere jeg er stolt av han! Ailo er en skikkelig solstråle og en veldig, veldig god gutt.




Ailo ferier at han fyller 2 år! Vi var invitert til selve bursdagsfesten, men jeg måtte jobbe. Så da tok vi det på selve dagen i stede!



Vi feriet julen 2008 en liten stund før jul slik at vi kunne feire den sammen. Ailo kledde seg opp som nisse...



Spennende med julegaver!!!



Selv om mamma og pappa var de som giftet seg 2. august 2008 ble natulrig nok Ailo et midtpunkt likevel! Her har han kommet seg ut av finstasen! (Flere som var misunnelige på det!!!)



Sammen med pappa og mamma utenfor kirken! Var en sååå flink brudesvenn!!!



Vakre familien sin det!



På besøk hos bestemor og bestefar i Porsgrunn...



Bestefar har en veldig kul bil!!! Den MÅ jo bare prøves!



Er ikke så ille å bli passet på av tante og onkel i Andebu heller! Masse oppmerksomhet og kos er da alltid bra!



Ailos første bursdag! Den lille gutten vår har blitt 1. år!!!



Solstråla!



Muffins er nammmmmmm...



Det er godt å være på fanget til bestefar! Bestefar er uten tvil den store favoritten!!!



Karl og jeg satt barenvakt for Ailo sammen for første gang allerede dagen etter Karl flyttet til Norge!



"Tante!!! Han her er LITT skummel altså! Jeg kjenner jo ikke han jeg!"



Solstråle igjen...



Lille vakre babyen!!



Stolte besteforeldre!



Deilig å kose seg i et tørt håndkle etter et bad.



Stooooolt tante ja!



Mamma'n bader vesle gutten!



Den nye familien... Mamma Janet, pappa Tom og vidunderet Ailo.



LITT sinna er det lov å være bare en time etter fødselen!







På bestemors fang, bare en time etter fødselen! Kan love dere at det var en stolt og rørt bestemor!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar