Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

lørdag 18. juli 2009

Honest Scrap!

Snille Mineli ga meg denne prisen:




Når man får denne prisen skal man fortelle ti ting om seg selv...

1. Jeg er veldig familiekjær
2. Jeg blir fort glad i folk, og gjør nesten alt for venner og familie
3. Jeg fikk den beste julegaven noen kan få julen '08... Fant ut da at jeg skulle bli mamma for første gang!
4. Jeg har sunget i kor i mange år i barndommen, og elsker fremdeles å synge!
5. Jeg er veldig glad i dyr, spesielt i katter
6. Jeg jobber i et omsorgsyrke
7. Min favoritt storby er London!
8. Jeg er perfeksjonist så når jeg scrapper og lager kort tar det som regel laaaaang tid og jeg blir sjelden skikkelig fornøyd!
9. Jeg liker nesten all slags musikk! (Men synger stort sett rolige selv!)
10. Jeg er lykkelig gift til en fantastisk mann, snart høygravid med ei lita jente som skal kalles opp etter min mor og som er det første barnet til både min mann og meg selv, og jeg syns livet er stort sett HERLIG for tiden!!! =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar