Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

onsdag 22. juli 2009

Mitt første konveluttkort!!!

Onkelen min fyller, som nevnt i et annet innlegg, 50 år i år, og i den anledning har jeg blitt spurt om jeg kan lage et par kort for andre i familien.

Laget et konveluttkort for den ene som spurte:



Trykk på bildet for å se nærmere på detaljene:




Jeg syns dette kortet var en utfordring å lage! Ikke å kutte til o.lign, men med tanke på hva jeg skulle pynte med uten at det ble for feminint! Håper jeg lykkes med å få det forholdsvis maskulint i alle fall. (Ikke lett å ha maskuline blomster!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar