Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

onsdag 22. juli 2009

Kort med vindu

Nok et kort til min kjære onkels 50-års dag.

Ville prøve nok en ny type kort, og fant oppskriften til dette på nettet:



Var et enkelt kort å lage etter jeg hadde regnet meg frem til de målene jeg ville bruke.



Trykk på bildet av kortet for å se nærmere på detaljene. :)



Skal legge inn oppskriften her senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar