Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

fredag 24. juli 2009

Litt om meg

Er en stort sett glad jente som kom til verden 26.12.77 i Surnadal i Møre og Romsdal.



Jeg vokste opp i Porsgrunn, i dette huset:




Har bodd litt rundt omkring, bodde blandt annet to år i Marietta, Ohio i USA i tenårene og studerte i Halden før jeg flyttet til Andebu, Vestfold. Og i dette huset bor jeg i skrivende stund:



(Men det er ikke bilen vår foran huset der!!!)

Jeg jobber i en bolig for døve menn med psykiske utviklingshamninger - en jobb jeg er veldig glad i! Jeg stortrives rett og slett!!!

Jeg er lykkelig gift med verdens herligste mann, Karl som kommer fra London - sånn endte jeg opp med etternavnet mitt. Han er en helt fantastisk ektemann, og jeg føler meg utrolig heldig som har han ved min side. Kjekk er han også! ;)



Jeg har mange hobbyer og interesser, men det er scrapbooking og kortlaging som har opptatt meg mest en stund nå.

Jeg har ei lita jente som vokser i magen min... Terminen er 1. september 2009, og vi gleder oss masse til å få møte vesla vår!



Her er da den stadig voksende magen min...



Vi har fire katter... Jepp, 4 stk!!! Kjempe glad i dem alle som èn!!!

Ellers er det vel egentlig ikke stort å fortelle tror jeg... =)

Håper du liker bloggen min og at du kanskje finner noe inspirasjon her inne. Jeg syns det er veldig hyggelig med kommentarer på innleggene min, men husk å signere dem!!! ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar