Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

fredag 24. juli 2009

Søsteren og svogeren min!


Jeg er så heldig å være storesøster til denne flotte jenta! Hun er ei virkelig flott jente med et veldig stort hjerte!



Og dette er mannen i hennes liv! Tom er en flott mann og jeg er veldig glad Janet og han fant hverandre! Bedre mann kunne hun nok ikke fått - og det sier ikke lite med tanke på at jeg er en veldig overbeskyttende storesøster!



Her er de på bryllupsdagen sin den 2. august 2007.



Flotte søsteren min...



Vakker familie!



Janet sammen med den vakre sønnen sin Ailo!



Og den stolte pappa'n!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar