Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

fredag 24. juli 2009

Mamma'n og pappa'n min


Huset jeg vokste opp i! Mamma og pappa har selv restaurert huset, og jeg er kraftig stolt av jobben de har gjort! Det ble bygget i 1905, og de har virkelig fått frem det beste i det.



Den flotte, snille og gode pappa'n min!



Og min fantastiske mamma!



Dette bildet viser da min far, mor, meg, mannen min, svigerfar og hans kjæreste Lorraine på utsiden av tinghuset i Sandefjord 14. desember 2007. Dagen jeg ble Mrs. Wild!



Fire av de viktigste mennene i mitt liv: pappa, Ailo (min nevø), Tom (min svoger) og den flotte mannen min Karl.



Mamma'n min igjen!



De flotte foresldrene min i sine fine bunader.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar