Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

søndag 14. juni 2009

Bryllupskort

Fikk en bestillig på to bryllupskort, og dette er da det ene av de to:

Er laget etter samme "oppskrift" som "Velkommen til verden"-kort, av amerikanske lunchbager.



Alle arkene og pynt er kjøpt i "Gode Minner" i Tønsberg.

Det er en "lomme" ved siden av glassvinduet og ringene som evt kan brukes til pengegave.



















Baksiden av posen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar