Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

tirsdag 16. juni 2009

Minnealbum - Dunia

Hunden til venninnen min døde og da lurte hun på
om jeg kunne lage et minnealbum for henne. Ettersom venninnen min
alltid er der for meg og alltid stiller opp så sa jeg selvfølgelig ja!
Hun er også typen som forstår hvor mye jobb som faktisk ligger i
en sånn jobb, så jeg visste at hun ville sette veldig stor pris på det.


Ble ikke 100% fornøyd med alle sidene, men her er i alle fall resultatet:


















































Håper venninnen min blir fornøyd med albumet og at det vil være godt å
ha et minnealbum å bla i når savnet er som størst!


1 kommentar:

  1. Så flott album da. Det ble nok din venninne fornøyd med tenker jeg:)

    SvarSlett