Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

torsdag 18. juni 2009

Mitt første pop-up kort!

Min onkel fyller 50 år snart, og ettersom jeg har gledet meg sånn til å prøve å lage pop-up kort tenkte jeg at jeg kunne prøve å lage et som jeg kan gi til onkelen min på den store dagen.

Han er veldig glad i å golfe, så jeg ville bruke det som tema i kortet. Var ikke bare lett å finne golfrelaterte ting jeg kunne bruke, men etter å ha lett ganske godt og lenge i diverse butikker fant jeg da noe!






Har skrevet en hilsen på baksiden av denne tag'en:



Legger også ved en "oppskrift" på kortet:

4 kommentarer: