Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

lørdag 13. juni 2009

Mamma lurte på om jeg kunne lage et kort til barnebarnet til venninnen hennes som skulle døpes, og dette ble altså resultatet:




Ble ganske fornøyd med forsiden! :)
Det syns desverre ikke at det rosa arket jeg har brukt
er "skimrende" og har ganske mye glans...




Husker heller ikke hvor jeg har kjøpt alt jeg brukte da
jeg laget det, men brukte stempler som jeg embosset,
hvitt bånd med føtter, barnevogn, tåteflaske og smekke,
en hvit sløyfe og rosa blomsterbrads.



Mamma og pappa skulle gi en liten pengegave til
den lille jenta som ble døpt og laget derfor en
"pengelomme" som jeg festet på kortet med
bradsene. På "pengelommen" skrev jeg et lite søtt
dikt som jeg fant et eller annet sted på nettet.
Skriften kunne vært noe rettere, men pytt sann! ;)



Bradsene syntes på baksiden, men det syns jeg
egentlig ikke at gjorde noe!
Stemplet også med et stempel jeg har kjøpt:
"Håndlaget av ..... spesielt for deg"

Et ganske så enkelt kort å lage! :)

5 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort. gleder meg til du legger inn mer!!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Så fint kort :)
    Likte det båndet du har brukt, det var jo bare råsøtt :D
    Gleder meg til å se hva mer du klarer å lime sammen ;)

    SvarSlett
  4. Hei Renate!
    Jippi, jeg er førstemann til å legge inn kommentar i bloggen din!
    Å du, jeg faktisk er fra samme plass som deg ;-) Er en stund siden jeg bodde der nå da.
    Dåpskortet var nydelig, med skjønne detaljer og nydelig fargevalg.

    :-)

    SvarSlett
  5. he he he, brukte visst for lang tid på å poste innlegget.... Sånn er det med små barn i huset, må løpe til og fra,

    SvarSlett