Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

søndag 14. juni 2009

Vesla i magen...

Venter spent på å bli mamma for første gang, og etter hva vi har blitt fortalt på ultralyder vi har vært på blir det ei lita jente. Hun skal hete Iljèn Angela Honstad-Wild... Her er et bilde av vesla i mammas mage:



Og enda ett:



Hun var litt kamerasky så prøvde å "dytte" litt på henne og får henne til å vise seg litt mer, men det likte vesla tydeligvis dårlig! Se på den gjeipen da!!:



Likte veldig godt å gjemme seg bak hender og armer:



Dette er bilder fra da jeg var i uke 25, nesten uke 26.

Jeg syns det er helt utrolig hvor bra 3D bilder kan bli!

Gleder meg sånn til å hilse på den lille jenta mi...

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg syns du hadde fine 3D bilder! Jeg har bare en dag igjen på jobb før permisjon nå. Gruer meg litt til fødselen, men det skal bli utrolig deilig å bli kvitt noe av magen i hvert fall. :)

    God tur til London. Kos deg masse. Stor klem fra Irene

    SvarSlett