Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

fredag 12. juni 2009

Min helt egne blogg!

Jeg har lenge hatt lyst til å lage min egen blog, men har aldri rotet meg til å finne ut hvordan jeg gjør det. I dag lærte jeg derimot om dette stedet, og nå har jeg altså min egen blog!

Kommer til å legge inn bilder av kort og scarpbooking-sider jeg har laget og kommer til å lage, pluss blir nok litt om hva som ellers skjer i livet mitt også. :)

1 kommentar:

  1. Velkommen til blogg-verden. Håper du vil trives, og gleder meg til å se alt det fine du lager. =)

    SvarSlett