Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

lørdag 13. juni 2009

"Velkommen til verden" - kort

Jeg har en god venninne som også venter ei lita
jente, så jeg laget dette kortet til henne:
(Laget på samme måte som det forrige kortet jeg
la ut her...)




Kjøpte arkene jeg har brukt i dette kortet
på "Gode Minner" i Tønsberg.









Teksten er: "En baby er en gave hvis verdi
ikke kan måles med annet enn hjertet" av ukjent.









Baksiden ser litt skjev ut på bildet, men den er ikke det altså! ;)

Ganske likt det jeg laget til guttebabyen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar