Velkommen til hobbybloggen min!

Jeg syns det er så morsomt å klippe og lime, for så å se hvor mange fine kort, albumsider osv som "plutselig" dukker opp.

Det er ikke alltid like lett å komme på nye idèer selv, derfor "stjeler" jeg både titt og ofte andres layouts! ;) Men setter alltid mitt eget preg på dem!

Håper du liker det du ser, og at kanskje jeg klarer å inspirere deg!

Jeg blir forresten veldig glad for kommentarer! =)

fredag 19. juni 2009

Mitt andre pop-up kort!


Mannen min sine besteforeldre fyller 80 år begge to i år. De skal
feire dagene sine sammen i sommer med en 160-års dag, og dette
kortet har jeg laget til dem i den anledning:

Forsiden:



Innvendig:






Skal også lage en tag til med en personlig hilsen!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort da:)
    Elsker slike bilder du har på det:)

    SvarSlett
  2. for et nydelig kort! vil følge deg jeg hvis det er greit ;) fint med litt inspirasjonskilder vettu :)

    SvarSlett